• 0 (342) 369 60 65 Dahili: 3200

DERS KAYITLARIYLA İLGİLİ DUYURU
Ders kaydı yapacak öğrencilerimizin Öğrenci işleri Daire Başkanlığı web sayfasındaki 2 Şubat tarihli aşağıdaki duyuruda İlahiyat Fakültemizi ilgilendiren bölümlerini gözden geçirmeleri önem arz etmektedir.

DERS KAYIT TARİHLERİ;

  • Ders kayıtları 5-9 Şubat 2024 tarihleri arasında yapılacak olup, dersler 12 Şubat 2024 tarihinde başlayacaktır.
  • Ders ekleme-bırakma ve özel öğrenci kayıtları 15-16 Şubat 2024 tarihleri arasındadır. Ders ekleme-bırakma tarihlerinde ders kaydı yapılamayacaktır.
  • Tıp Fakültesi, Diş Hekimliği Fakültesi, Hukuk Fakültesi,Turizm Meslek Yüksekokulu ve Naci Topçuoğlu Meslek Yüksekokulu akademik takvimleri farklılık göstermekte olup, tüm Akademik Birimlere ait Akademik Takvimler web sayfamızda bulunmaktadır.

 

2023-2024 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI AKADEMİK TAKVİMİ İÇİN TIKLAYINIZ.

 

 

DERS KAYIT İŞLEMLERİ;

  • Üniversitemiz Önlisans ve Lisans Eğitim-Öğretim Yönetmeliğinin 13. Maddesinde belirtildiği üzere;
  • Ders kayıtları akademik takvimde belirlenen tarihler arasında Öğrenci bilgi sistemi üzerinden yapılacaktır.
  • Ders kaydı işlemlerinin tümünden öğrenciler sorumlu olup, bu işlemleri kendileri yapmakla yükümlüdürler. Ancak, öğrencilere ders kayıt yenileme işlemlerinde yardımcı olmak için bölüm başkanlığınca ilgili bölümün öğretim elemanları arasından bir akademik danışman görevlendirilir. 
  • Kaydınızı kesinleştirip kontrol ettikten sonra danışman onayına sunmayı ve Danışmanınızın ders kaydınızı onaylayıp onaylamadığını kontrol etmeyi unutmayınız.
  • Lisansüstü öğrencilerin Öğrenci İşleri ilgili Enstitülerde yürütülmektedir.

 

E-KAYIT (ÖĞRENCİ BİLGİ SİSTEMİ) SİSTEMİ İÇİN TIKLAYINIZ.

 

DERS KAYIT KILAVUZU İÇİN TIKLAYINIZ.

 

UZAKTAN EĞİTİM İŞLEMLERİ;

  • 2023-2024 Eğitim-Öğretim yılında uzaktan eğitim yoluyla alınacak dersler için GAUZEM’e giriş e-kayıt sayfanıza giriş için kullandığınız kullanıcı adı ve şifre ile aynıdır.
  • Ders kayıtlarımız bittikten sonra öğrencilerimiz GAUZEM tarafından GAUZEM Bilgi Sistemine toplu olarak aktarılacaktır. Uzaktan eğitim derslerine girilse dahi e-kayıt bilgi sisteminde bulunmayan dersler ile ilgili hiçbir işlem yapılmayacaktır. Bu nedenle lütfen e-kayıt sayfanızdaki kaydınızı kesinleştirip kontrol ettikten sonra danışman onayına sunmayı ve Danışmanınızın ders kaydınızı onaylayıp onaylamadığını kontrol etmeyi unutmayınız.

 

GAZUZEM Bilgi Sistemine giriş için tıklayınız.

 

KATKI PAYI/ÖĞRENİM ÜCRETİ (HARÇ) İŞLEMLERİ;

Katkı payı/öğrenim ücreti (harç) yatırması gereken öğrenciler, öğrenci numaraları ile Halk Bankasının herhangi bir şubesi veya atm’sinden harçlarını yatırdıktan sonra ders kaydı yapabileceklerdir. E-kayıt sayfanıza girdiğinizde ders kaydı sayfanızda ödemeniz gereken harç ücreti görüntülenecektir. Herhangi bir sorun olduğu taktirde Öğrenci İşlerinde ilgili bölüm sekreteriniz ile iletişime geçiniz.

 

Harç işlemleri ile ilgili detaylı bilgi için tıklayınız.

Harç ödeme şekli ile ilgili detaylı bilgi için tıklayınız.

Harç ücretini öğrenmek için tıklayınız.

 

Harç ücretleri; 2023-2024 Eğitim-Öğretim yılında Yükseköğretim Kurumlarında Cari Hizmet Maliyetlerine Öğrenci Katkısı Olarak Alınacak Katkı Payları ve Öğrenim Ücretlerine Dair Karara göre belirlenmiştir.

 

HAZIRLIK İŞLEMLERİ;

İNGİLİZCE HAZIRLIK İŞLEMLERİ;

İngilizce Hazırlık öğrencilerimizin ders kayıt işlemi bulunmamaktadır. Ders kayıtları Yabancı Diller Yüksekokulu tarafından yapılacaktır. Harcı olan öğrencilerimizin her dönem ders kayıt sürecinde harçlarını ödemeleri yeterlidir. Harcını yatırmayan öğrencilerin ders kaydı Yabancı Diller Yüksekokulu tarafından kesinlikle yapılmayacaktır.

Yabancı Diller Yüksekokulu web sayfası için tıklayınız.

 

ARAPÇA HAZIRLIK (YALNIZ İLAHİYAT FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİ İÇİN) İŞLEMLERİ;

Arapça Hazırlık öğrencilerimizin ders kayıt işlemi bulunmamaktadır. Ders kayıtları İlahiyat Fakültesi tarafından yapılacaktır. Harcı olan öğrencilerimizin her dönem ders kayıt sürecinde harçlarını ödemeleri yeterlidir. Harcını yatırmayan öğrencilerin ders kaydı İlahiyat Fakültesi tarafından kesinlikle yapılmayacaktır.

İlahiyat Fakültesi web sayfası için tıklayınız.

 

2023-2024 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI AKADEMİK TAKVİMİ İÇİN TIKLAYINIZ.

 

İLETİŞİM:

  • Öğrenci Bilgi Sistemi’ne giriş yaptıktan sonra sol menüde yer alan ‘Kullanıcı İşlemleri’ sekmesindeki ‘Gönderilen Mesajlar’ kısmından ‘Yeni Mesaj’ oluşturarak danışmanınıza ve dersini aldığınız öğretim elemanlarına sistem üzerinden sistem mesajı veya e-posta gönderebilirsiniz. Aynı sekmede yer alan ‘Gelen Mesajlar’ alanından ise tarafınıza gönderilen mesajları görüntüleyebilirsiniz.
  • Ders, şube, kontenjan vb. konularda destek ihtiyacı duyan öğrencilerimizin kayıtlı oldukları akademik birimlerle (fakülte, yüksekokul, meslek yüksekokulu) iletişime geçmeleri gerekmektedir. Tüm akademik birimlerin sayfasında iletişim bilgileri/e-posta adresleri yer almaktadır.

https://www.gantep.edu.tr/

 

Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı

Çağrı Merkezi: 0850 227 27 41 

(8:30-12:00 ile 13.30-17:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.)

Bölüm Sekreterleri ve iletişim bilgileri için tıklayınız.